Daar ga ik dan

2 november 2018 - Brussels Airport, België

Daar sta je dan Daisy. Met een goedgevulde backpack (10,40 kilo om precies te zijn) en een net zo goed gevulde daypack. Kijkend op de borden naar welke balie ik moet, welke gate ik moet hebben en vooral of ik geen vertraging heb. (Jaja, It’s my middle name: Daisy vertraging Thomassen) Mensen die mij een beetje kennen, maar ook de mensen die mij iets minder goed kennen, weten dat ik de afgelopen 2 jaar heel vaak op vakantie ben geweest. Zeg maar gerust: iedere vakantie. Het is mijn grootste hobby en ik ben er echt heul goed in. Ik weet dus echt wel hoe het er aan toe gaat op zo’n vliegveld. Ook in m’n uppie. Maar toch is het nu anders. Niet weten wanneer je terug komt, waar je over 2 weken bent en met wie. Al het vertrouwde achter je laten. Op weg naar het avontuur. Ik schijt in m’n broek van angst maar ben ook heel benieuwd hoe het gaat zijn. Ik weet waarom ik 6 maanden geleden deze reis geboekt heb en nu ga ik het potverdorie doen ook!

De afgelopen weken stonden in het teken van afscheid nemen. Ik hou er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan (zou je soms niet zeggen) en dus wilde ik geen afscheidsfeest. Tot mijn grote vreugde was er naar mijn wens geluisterd (waarvoor dank maltesertjes) en heb ik met veel vrienden gewoon een leuk persoonlijk afscheid gehad. Ik ben wat kilo’s aangekomen door al die etentjes maar hé, met een kans van 10 op 10 op een voedselvergiftiging of welke andere ziekte dan ook kan ik het wel gebruiken.

Ik ben nooit zo goed in afscheid nemen. Lekker al het gevoel voor me uit schuiven, daar ben ik net zo goed in als op vakantie gaan. Maar nu ik hier zo op Brussel AirPort zit te wachten heb ik het toch wel moeilijk. Nu besef ik pas echt wat ik achter laat en wat ik ga missen.

Ik weet ook zeker wat ik niet ga missen en ik hoop alleen maar op een mooi avontuur met heel veel nieuwe ervaringen.

Bedankt voor jullie cadeautjes, kaarten en lieve woorden op de app!

Tot snel meesjeezers!

1. Savannah:
    Lieve Daisy,

Ontzettend veel plezier, geniet ervan. Zoals je zelf zei afgelopen zondag, je bent nooit helemaal alleen. Ik verheug me op je verhalen en foto's.
    En wij gaan jou ook missen hoor!

x
  2. Eline:
    2 november 2018
    Daar ga je dan! Heeel veel plezier! Geniet, geniet, geniet! Ik lees mee van een afstandje <3

X
  3. Mirjam:
    2 november 2018
    Goede reis en geniet ervan. Alle mooie nieuwe ervaringen en persoonlijke groei!
    Ook heel wat waard!
  4. Margo:
    2 november 2018
    Heel veel plezier Daisy, en vooral......geniet.
  5. Jozien:
    2 november 2018
    Ontzettend veel plezier Daisy!! Wat een ervaring zal dit zijn!
    Geniet er vooral heel veel van, en ik ben benieuwd naar al je verhalen en foto's...
  6. Paps en mams:
    2 november 2018
    Afscheid was moeilijk.... traantjes hebben gevloeid....
    Inmiddels zit je in de lucht (inderdaad met een uur vertraging).
    Een sprong in het diepe... op weg naar een fantastisch avontuur. Het is je zooo gegund.
  7. Ed Coenen:
    2 november 2018
    Heel veel plezier gewenst vanuit de dominikaanse republiek.
  8. Cindy Straetemans:
    2 november 2018
    Ik wens je superveel plezier, avontuur en geluk met je nieuwe uitdaging. Ik hoor graag wat je allemaal meemaakt. We missen je wel al op school hoor.
    Heel veel groetjes, ook van de kids.
  9. Dayenne:
    2 november 2018
    Soow ja tijd vliegt. Het is nu al zover! Heel veel plezier en geniet van dit mooie avontuur. Xxx
  10. Ellen H:
    2 november 2018
    Ik wens je veel mooie ervaringen toe. Soms zal het even tegenvallen echter naderhand kunnen dat je beste verhalen worden. Een goed vertrek en over een hele lange tijd een veilige thuiskomst!
    Met daar tussenin en grandioos avontuur. Ik ben benieuwd naar je updates.
    Groetjes
  11. Melissa:
    4 november 2018
    haha leuk verhaal, ben benieuwd naar de volgende :) als het niet eng is zet het je niet aan tot groei ;) veel succes! yes you can!! girlpowerrrr!!! ;) Groetjes
  12. Spoordeelwinkel:
    6 november 2018
    Beste Daisy,

Graag willen wij je wijzen op de fantastische aanbiedingen die wij ook in Thailand hebben.
    Om het optimale uit je treinreis te halen willen wij je graag verwijzen naar onze Spoordeeluitjes, voor leuke acties voor een lage prijs. Wij vragen nooit meer dan 8,40 voor een treinreis in Thailand! Veel reisplezier!