Welkom op mijn reisblog meesjeezers!

17 september 2018

Hallo meesjeezers!

Welkom op mijn reisblog: Sjees mee met Dees!
Hoewel ik in eerste instantie natuurlijk niet van plan was enig contact met het thuisfront te houden ben ik uiteindelijk toch overstag gegaan. De honderden vragen over of ik ook een blog ging bijhouden hebben me toch van gedachte doen veranderen. Wat een geluk voor jullie dus! Dat jullie tijdens jullie werkweek van 50 uur kunnen genieten van mijn paradijselijke foto’s en spannende verhalen.

Mocht ik na een paar weken toch terug naar huis komen dan zal ik dat op deze blog niet laten merken. Ik zal wat leuke foto’s van internet plukken en laat mijn creatieve brein de verhalen verzinnen. Wie een blog wil, krijgt een blog!

En dan over mijn reis. Zo’n 6 maanden geleden boekte ik na heeeel lang twijfelen eindelijk mijn ticket naar Bangkok. Na een geweldige solo trip naar Lissabon wist ik: dit wil ik vaker doen! En dan langer én verder weg. Het was een nu of nooit moment. Ik nam onbetaald verlof op de middelbare school, stopte met mijn grootste passie: dansles geven en moest mijn Hoveniertjes achter gaan laten. Hoe jammer ik dat ook vind en hoe graag ik ze ook mee zou nemen in mijn backpack, ik heb er (nog) geen spijt van en kijk echt uit naar het hele avontuur.

Maar Daisy, hoe lang blijf je dan eigenlijk weg? Die vraag heb ik al heel vaak gekregen en ik heb er maar 1 antwoord op: totdat ik er geen zin meer in heb, geen plezier meer heb in het reizen en liever terug naar huis ga. Dat kan na 2 maanden zijn, na 6 maanden, en sommige vrienden denken dat ik nooit meer terug kom. Zo erg zal het niet zijn maar hé, je weet nooit hoe het loopt. Ik laat alles open. Zelfs mijn reisplan. Noord-Thailand, Laos, Cambodja, Zuid-Thailand, Maleisië, Nieuw Zeeland en Australië staan op dit moment op mijn lijstje. Hoeveel landen ik echt ga bezoeken ga ik nog wel zien.

Op vrijdag 2 november gaat het gebeuren. Dan vlieg ik van Brussel naar Bangkok. Vanaf dan zal ik deze blog tot leven gaan brengen en kunnen jullie met me meesjeezen door Azië en wie weet waar nog….

Voor alle geïnteresseerden, als jullie je aanmelden voor mijn mailinglijst dan krijg je automatisch een mailtje als ik weer spannende avonturen geüpload heb. Mocht je dat niet aankunnen dan kun je ook af en toe even stiekem komen kijken.

Tot weer n's get is!

Groetjes Daisy

1. Reislogger:
    17 september 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Herma Wind:
    2 oktober 2018
    Wat super gaaf, ik wens je een goede reis, heel erg veel succes en geluk. Geniet van alles wat op je pad komt, maar kom gezond en met heeeel veel verhalen, indrukken en ervaringen weer gezond thuis.
    Groetjes Herma
  3. Henry:
    2 oktober 2018
    Heel veel reisplezier. Kijk lekker om je heen en laat ons een beetje meegenieten. Pas goed op jezelf.
  4. Alexandra:
    2 oktober 2018
    Wat gaaf desse dit geis doon! Pas good op dichzelf en geneet dervan!
    Kieke veer van hiej oet mit dich mit 😀
  5. Wendy:
    17 oktober 2018
    Wat super en gedurfd !!
    Heel veel plezier met je "uitdaging" .
    Geniet en hopelijk kunnen wij hier n beetje meegenieten van jouw reis.

Kijk natuurlijk goed uit !
    Enjoy 😎😘